Gett a good story.

Verhalen werken verbindend. En met verbindingen kun je verkopen.

Ben je ooit naar een random person op straat toegelopen om diegene ten huwelijk te vragen? Heb je ooit iets aan een vreemde verkocht zonder er eerst een verhaal bij te vertellen? Waarschijnlijk niet.

Als je je kinderen vraagt om iets – out of the ordinary – te doen, is hun eerste wedervraag vaak: “Waarom?”. Jouw (potentiële) klanten zijn niet anders. Je vraagt iets van ze. Je vraagt ze om bij je te kopen; je vraagt ze om in te schrijven op je mailinglijst of je vraagt ze om een contactformulier in te vullen. Je kunt ze triggeren met een ‘What’s in it for me?’, maar nóg beter is het als ze zichzelf al overtuigd hebben dat JIJ degene bent die ze moeten hebben voor hun hulpvraag.

Jij kunt je potentiële klanten helpen om zichzelf te overtuigen.
En dat doe je met storytelling.

Ga mee op een duik naar het onderbewustzijn en leer hoe jij jezelf / of je merk krachtig kunt profileren en positioneren aan de hand van storytelling.

Neem vandaag nog contact op.